26 Ocak 2011 Çarşamba

ADA

İçli dışlıyım suyun her zerresiyle
benim için çalıp söylüyor deniz
ıssızlığım yorgun bir aşkın kitabı
her sayfasında ben çıkıyor önüme

Seslerin rengini öğreniyorum usul
yengeçlerin dansından derinlerin dilini
sarmal kozaları çözüyorum birer birer
dünya dönüyor önümde belki de evren

Kavga yüklü gemiler geçiyor etrafımdan
köle tacirlerinin sesiyle kirleniyor suyum
şaha kalkıyor aşkla börtüm böceğim
sakınarak örtüyor üstüme güneşin ellerini

Girilmedik ada çiğnenmedik bahçe mi kaldı
zehirli otlar panayırına dönüştü dünya
korkuyorum maskelerin altındaki yüzlerden
korkuyorum acımasız talan tacirlerinden

Biz olalım dedikçe artıyor yalnızlığım
kendi bayrağını açıyor bütün ‘izm’ler
iştihayla yavrularını yiyiyor o kara kedi
korkuyorum yeşil yağmurların cehaletinden

*(Eliz Ed. Eylül,2010)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder